חלופה נגישה רכיב שאלות ותשובות
הכל
האם יש הנחה בביטוח על קטנוע חשמלי?
כן. במחיר ביטוח החובה יש הנחה על קטנועים חשמליים הם מסווגים בקטגוריית
L1 המקבילה ל50 סמ"ק ובנוסף הנחה נוספת על סך 3% בגין מערכת בטיחות CBS
*החיסכון במחירי הביטוח עשוי להגיע לאלפי שקלים בשנה בייחוד בביטוחי שליחים וביטוח כל נהג.
לפרטים נוספים ניתן לפנות לחנות הדגל 3605* שלוחה 1
החיסכון מחושב על-בסיס: חיסכון בדמי ביטוח חובה ללא השתתפות עצמית (לקוח פרטי: לקטנוע חשמלי 3,267 ₪ לעומת לקטנוע בנזין 125 סמ"ק 4,996 ₪.
ההשוואה בוצעה לפי נהג נקוב בגיל 30 עם ותק של שנתיים. נהג ללא תביעות ושלילות ב-3* השנים האחרונות. לפי "הפול" ליולי 2023.
לקוח עסקי: 6,453 ₪ לקטנוע חשמלי לעומת 9,957 ₪ לקטנוע 125 סמ"ק בנזין. ההשוואה בוצעה לפי ביטוח שליחים לכל נהג לפי "הפול" ליולי 2023);
למה קטנוע חשמלי כל כך יקר?
נהפוכו. ייתכן שבמחיר הראשוני מחיר הקטנוע החשמלי יהיה גבוה במקצת ממחירו של קטנוע בנזין 125 סמ"ק,
אולם בהשוואה למחירי הביטוח, הטיפולים והדלק, תוך מספר חודשים פער המחיר מצטמצם
והחיסכון הכספי במעבר לחשמלי גובר בהשוואה לבנזין.*
לפרטים נוספים ניתן לפנות לחנות הדגל 3605* שלוחה 1
*החיסכון מחושב על-בסיס: (א) חיסכון בדמי ביטוח חובה ללא השתתפות עצמית (לקוח פרטי: לקטנוע חשמלי 3,267 ₪ לעומת לקטנוע בנזין 125 סמ"ק 4,996 ₪. ההשוואה בוצעה לפי נהג נקוב בגיל 30 עם ותק של שנתיים. נהג ללא תביעות ושלילות ב-3 השנים האחרונות. לפי "הפול" ליולי 2023. לקוח עסקי: 6,453 ₪ לקטנוע חשמלי לעומת 9,957 ₪ לקטנוע 125 סמ"ק בנזין. ההשוואה בוצעה לפי ביטוח שליחים לכל נהג לפי "הפול" ליולי 2023); (ב) חיסכון בצריכת אנרגיה (0.3 ₪ ל- 30 ק"מ לקטנוע NQiGTs Cargo על פי נתוני צריכת חשמל המפורסמים על ידי היצרן ותעריפי חברת חשמל לצרכן ביתי כפי שפורסמו ביום 1.4.23 לעומת 8.22 ₪ ל- 30 ק"מ לקטנוע 125 סמ"ק בנזין. ההשוואה בוצעה מול קטנוע קימקו מובי 125 סמ"ק 2023 על פי נתוני צריכת דלק המפורסמים על ידי היצרן ותעריף ליטר בנזין בשירות עצמי כפי שפורסם באתר משרד האנרגיה והתשתיות נכון ליום 2.7.23); (ג) חיסכון בעלויות טיפולים שוטפים (300 ₪ ל- 1,000 ק"מ לקטנוע NQiGTs Cargo לעומת 500 ₪ ל- 1,000 ק"מ לקטנוע 125 סמ"ק בנזין). מחיר הכלי אינו כההשוואה בוצעה מול קטנוע בנזין קימקו מובי 125 סמ"ק 1.7.23 נתונים אלו מהווים הערכה בלבד והוצאות האנרגיה, הטיפולים והתיקונים בפועל מושפעות גם מתנאי הדרך, מתחזוקת הכלי וממאפייני הנהיגה והרוכב.
כיצד מטעינים את הסוללות בקטנועים החשמליים שלנו?
קיימות שתי דרכים לטעינת הסוללות בקטנועים החשמליים של ניו:
1. טעינה פנימית – חיבור המטען לשקע הטעינה שנמצא מתחת למושב הרכיבה בכלי וטעינה של שתי הסוללות בו זמנית.
2. טעינה חיצונית – הוצאות הסוללות הנשלפות מהכלי חיבור המטען למפצל הטעינה וחביור יציאות מפצל הטעינה לזוג הסוללות של הכלי.
אם הכלי מונע באמצעות סוללה אחת בלבד, המהירות המרבית של הכלי תהיה המהירות של ההילוך השני.
במצב הטעינה תוצג רמת הטעינה הנוכחית של הסוללה. כאשר הסוללה תהיה טעונה במלואה כל נוריות
החיווי תדלוקנה ותפסקנה להבהב.
כאשר הסוללה אינה נמצאת בטעינה, לחצו על לחצן הצגת רמת הטעינה והמחוון יציג את עוצמת הסוללה
במצב הרגיל.
אם רמת הטעינה של הסוללה נמוכה מ 20%- , נורית החיווי תהבהב שלוש פעמים כדי להזכיר לכם לטעון
את הסוללה.
אם כל נוריות החיווי מהבהבות, פירושו של דבר שיש תקלה בסוללה יש לפנות ליבואן.
לפרטים נוספים ניתן לפנות לשירות הלקוחות 3605* שלוחה 2
האם הכלי נתמך באפליקציה?
כן. הכלים החשמליים שלנו מתממשקים לאפליקציה (יישומון חכם)
באמצעות האפליקציה ניתן לבצע פעולות כגון בדיקת רמת הטעינה של הסוללה, איתור או ניהול
הקטנוע החשמלי, צפייה בסטטיקות שונות ואפילו הפעלת הכלי בחלם מהדגמים ללא צורך במפתח.
מעלה iOS 8 או Android 4.0 על הטלפון הנייד להיות בעל מערכת הפעלה מסוג
וודאו כי הטלפון הנייד מחובר לאינטרנט בעת הפעלת האפליקציה
.(Wi-Fi / 2G / 3G / 4G)
לפרטים נוספים ניתן לפנות לשירות הלקוחות 3605* שלוחה 2
כיצד מומלץ לאחסן את הסוללות?
אחסון לפרק זמן קצר
יש לאחסן את הקטנוע במקום שטוח, יציב, מאוורר היטב ויבש.
כדי להאריך את חיי הסוללה ככל הניתן, יש לטעון את הסוללה לרמה של 50% לפני האחסון.
יש להימנע מחשיפת הכלי לקרינת שמש ולגשם כדי להפחית את הנזקים והבלאי.
אחסון לפרק זמן ארוך (לדוגמא חופשה)
הקפידו להסיר את הסוללה מן הקטנוע לפני אחסונו לפרק זמן ארוך!
כדי להאריך את חיי הסוללה ככל הניתן, זכרו לבצע מחזור טעינה ופריקה אחת לחודשיים לפחות
ולטעון את הסוללה לרמה של 50% לפני האחסון.
לאחר אחסון לטווח אורך יש לטעון את הסוללה לרמה של 100%
יש לבדוק את כל החלקים בקפדנות לפני הרכיבה על מנת לוודא כי אין תקלה. אם התגלתה
תקלה, יש להביא את הקטנוע אל היבואן לטיפול או תיקון.
לפרטים נוספים ניתן לפנות לשירות הלקוחות 3605* שלוחה 2
האם מותר לשטוף את הקטנוע?
מומלץ לנקות את הקטנוע עם מטלית לחה. יש להשתמש בחומר ניקוי ניטרלי ומים. כדי למנוע שריטות, הקפידו להשתמש במטלית
.רכה לניגוב הקטנוע לאחר השטיפה.
אין לשטוף את הקטנוע במים בלחץ, בייחוד בקרבת תא הסוללה. אין לשטוף את מגן הבוץ הפנימי
האחורי, משום שהמטען, הבקר וחלקים אחרים מותקנים מאחוריו. אם שקע הטעינה של הקטנוע נרטב,
.אין לבצע טעינה לפני שהמטען התייבש.
לפרטים נוספים ניתן לפנות לשירות הלקוחות 3605* שלוחה 2
?האם נדרש רישיון לקטנוע
כן. היום בישראל כל הקטנועים גם קטנועים חשמליים מחייבים ברישיון נהיגה.
המקביל בבנזין ל 125 סמ"ק A2 הסוג הנדרש הוא רישיון
לפרטים נוספים ניתן לפנות לחנות הדגל 3605* שלוחה 1
?מה ההבדל בין אופניים חשמליים לקטנועים חשמליים
קיימים הבדלים רבים, ההבדלים המרכזיים הם מהירות הנסיעה המותרת על פי חוק, ההאפשרות להרכיב רוכבים נוספים,
גודל המנוע, ביצועי הסוללה ודרישת החוק לביטוח חובה המגן על הרוכבים והסביבה.
לפרטים נוספים ניתן לפנות לחנות הדגל 3605* שלוחה 1
איזה תחזוקה שוטפת נדרשת?
מומלץ להביא את הקטנוע לבדיקה לאחר שנה או 1,000 ק"מ ראשונים
.מומלץ לבצע בדיקה ותחזוקה אחת ל 6- חודשים או לאחר כל 3000 ק"מ
לפרטים נוספים ניתן לפנות לשירות הלקוחות 3605* שלוחה 2
אפליקציה
האם הכלי נתמך באפליקציה?
כן. הכלים החשמליים שלנו מתממשקים לאפליקציה (יישומון חכם)
באמצעות האפליקציה ניתן לבצע פעולות כגון בדיקת רמת הטעינה של הסוללה, איתור או ניהול
הקטנוע החשמלי, צפייה בסטטיקות שונות ואפילו הפעלת הכלי בחלם מהדגמים ללא צורך במפתח.
מעלה iOS 8 או Android 4.0 על הטלפון הנייד להיות בעל מערכת הפעלה מסוג
וודאו כי הטלפון הנייד מחובר לאינטרנט בעת הפעלת האפליקציה
.(Wi-Fi / 2G / 3G / 4G)
לפרטים נוספים ניתן לפנות לשירות הלקוחות 3605* שלוחה 2
טעינה
כיצד מטעינים את הסוללות בקטנועים החשמליים שלנו?
קיימות שתי דרכים לטעינת הסוללות בקטנועים החשמליים של ניו:
1. טעינה פנימית – חיבור המטען לשקע הטעינה שנמצא מתחת למושב הרכיבה בכלי וטעינה של שתי הסוללות בו זמנית.
2. טעינה חיצונית – הוצאות הסוללות הנשלפות מהכלי חיבור המטען למפצל הטעינה וחביור יציאות מפצל הטעינה לזוג הסוללות של הכלי.
אם הכלי מונע באמצעות סוללה אחת בלבד, המהירות המרבית של הכלי תהיה המהירות של ההילוך השני.
במצב הטעינה תוצג רמת הטעינה הנוכחית של הסוללה. כאשר הסוללה תהיה טעונה במלואה כל נוריות
החיווי תדלוקנה ותפסקנה להבהב.
כאשר הסוללה אינה נמצאת בטעינה, לחצו על לחצן הצגת רמת הטעינה והמחוון יציג את עוצמת הסוללה
במצב הרגיל.
אם רמת הטעינה של הסוללה נמוכה מ 20%- , נורית החיווי תהבהב שלוש פעמים כדי להזכיר לכם לטעון
את הסוללה.
אם כל נוריות החיווי מהבהבות, פירושו של דבר שיש תקלה בסוללה יש לפנות ליבואן.
לפרטים נוספים ניתן לפנות לשירות הלקוחות 3605* שלוחה 2
כיצד מומלץ לאחסן את הסוללות?
אחסון לפרק זמן קצר
יש לאחסן את הקטנוע במקום שטוח, יציב, מאוורר היטב ויבש.
כדי להאריך את חיי הסוללה ככל הניתן, יש לטעון את הסוללה לרמה של 50% לפני האחסון.
יש להימנע מחשיפת הכלי לקרינת שמש ולגשם כדי להפחית את הנזקים והבלאי.
אחסון לפרק זמן ארוך (לדוגמא חופשה)
הקפידו להסיר את הסוללה מן הקטנוע לפני אחסונו לפרק זמן ארוך!
כדי להאריך את חיי הסוללה ככל הניתן, זכרו לבצע מחזור טעינה ופריקה אחת לחודשיים לפחות
ולטעון את הסוללה לרמה של 50% לפני האחסון.
לאחר אחסון לטווח אורך יש לטעון את הסוללה לרמה של 100%
יש לבדוק את כל החלקים בקפדנות לפני הרכיבה על מנת לוודא כי אין תקלה. אם התגלתה
תקלה, יש להביא את הקטנוע אל היבואן לטיפול או תיקון.
לפרטים נוספים ניתן לפנות לשירות הלקוחות 3605* שלוחה 2
כללי
האם יש הנחה בביטוח על קטנוע חשמלי?
כן. במחיר ביטוח החובה יש הנחה על קטנועים חשמליים הם מסווגים בקטגוריית
L1 המקבילה ל50 סמ"ק ובנוסף הנחה נוספת על סך 3% בגין מערכת בטיחות CBS
*החיסכון במחירי הביטוח עשוי להגיע לאלפי שקלים בשנה בייחוד בביטוחי שליחים וביטוח כל נהג.
לפרטים נוספים ניתן לפנות לחנות הדגל 3605* שלוחה 1
החיסכון מחושב על-בסיס: חיסכון בדמי ביטוח חובה ללא השתתפות עצמית (לקוח פרטי: לקטנוע חשמלי 3,267 ₪ לעומת לקטנוע בנזין 125 סמ"ק 4,996 ₪.
ההשוואה בוצעה לפי נהג נקוב בגיל 30 עם ותק של שנתיים. נהג ללא תביעות ושלילות ב-3* השנים האחרונות. לפי "הפול" ליולי 2023.
לקוח עסקי: 6,453 ₪ לקטנוע חשמלי לעומת 9,957 ₪ לקטנוע 125 סמ"ק בנזין. ההשוואה בוצעה לפי ביטוח שליחים לכל נהג לפי "הפול" ליולי 2023);
למה קטנוע חשמלי כל כך יקר?
נהפוכו. ייתכן שבמחיר הראשוני מחיר הקטנוע החשמלי יהיה גבוה במקצת ממחירו של קטנוע בנזין 125 סמ"ק,
אולם בהשוואה למחירי הביטוח, הטיפולים והדלק, תוך מספר חודשים פער המחיר מצטמצם
והחיסכון הכספי במעבר לחשמלי גובר בהשוואה לבנזין.*
לפרטים נוספים ניתן לפנות לחנות הדגל 3605* שלוחה 1
*החיסכון מחושב על-בסיס: (א) חיסכון בדמי ביטוח חובה ללא השתתפות עצמית (לקוח פרטי: לקטנוע חשמלי 3,267 ₪ לעומת לקטנוע בנזין 125 סמ"ק 4,996 ₪. ההשוואה בוצעה לפי נהג נקוב בגיל 30 עם ותק של שנתיים. נהג ללא תביעות ושלילות ב-3 השנים האחרונות. לפי "הפול" ליולי 2023. לקוח עסקי: 6,453 ₪ לקטנוע חשמלי לעומת 9,957 ₪ לקטנוע 125 סמ"ק בנזין. ההשוואה בוצעה לפי ביטוח שליחים לכל נהג לפי "הפול" ליולי 2023); (ב) חיסכון בצריכת אנרגיה (0.3 ₪ ל- 30 ק"מ לקטנוע NQiGTs Cargo על פי נתוני צריכת חשמל המפורסמים על ידי היצרן ותעריפי חברת חשמל לצרכן ביתי כפי שפורסמו ביום 1.4.23 לעומת 8.22 ₪ ל- 30 ק"מ לקטנוע 125 סמ"ק בנזין. ההשוואה בוצעה מול קטנוע קימקו מובי 125 סמ"ק 2023 על פי נתוני צריכת דלק המפורסמים על ידי היצרן ותעריף ליטר בנזין בשירות עצמי כפי שפורסם באתר משרד האנרגיה והתשתיות נכון ליום 2.7.23); (ג) חיסכון בעלויות טיפולים שוטפים (300 ₪ ל- 1,000 ק"מ לקטנוע NQiGTs Cargo לעומת 500 ₪ ל- 1,000 ק"מ לקטנוע 125 סמ"ק בנזין). מחיר הכלי אינו כההשוואה בוצעה מול קטנוע בנזין קימקו מובי 125 סמ"ק 1.7.23 נתונים אלו מהווים הערכה בלבד והוצאות האנרגיה, הטיפולים והתיקונים בפועל מושפעות גם מתנאי הדרך, מתחזוקת הכלי וממאפייני הנהיגה והרוכב.
?האם נדרש רישיון לקטנוע
כן. היום בישראל כל הקטנועים גם קטנועים חשמליים מחייבים ברישיון נהיגה.
המקביל בבנזין ל 125 סמ"ק A2 הסוג הנדרש הוא רישיון
לפרטים נוספים ניתן לפנות לחנות הדגל 3605* שלוחה 1
?מה ההבדל בין אופניים חשמליים לקטנועים חשמליים
קיימים הבדלים רבים, ההבדלים המרכזיים הם מהירות הנסיעה המותרת על פי חוק, ההאפשרות להרכיב רוכבים נוספים,
גודל המנוע, ביצועי הסוללה ודרישת החוק לביטוח חובה המגן על הרוכבים והסביבה.
לפרטים נוספים ניתן לפנות לחנות הדגל 3605* שלוחה 1
תחזוקה
כיצד מומלץ לאחסן את הסוללות?
אחסון לפרק זמן קצר
יש לאחסן את הקטנוע במקום שטוח, יציב, מאוורר היטב ויבש.
כדי להאריך את חיי הסוללה ככל הניתן, יש לטעון את הסוללה לרמה של 50% לפני האחסון.
יש להימנע מחשיפת הכלי לקרינת שמש ולגשם כדי להפחית את הנזקים והבלאי.
אחסון לפרק זמן ארוך (לדוגמא חופשה)
הקפידו להסיר את הסוללה מן הקטנוע לפני אחסונו לפרק זמן ארוך!
כדי להאריך את חיי הסוללה ככל הניתן, זכרו לבצע מחזור טעינה ופריקה אחת לחודשיים לפחות
ולטעון את הסוללה לרמה של 50% לפני האחסון.
לאחר אחסון לטווח אורך יש לטעון את הסוללה לרמה של 100%
יש לבדוק את כל החלקים בקפדנות לפני הרכיבה על מנת לוודא כי אין תקלה. אם התגלתה
תקלה, יש להביא את הקטנוע אל היבואן לטיפול או תיקון.
לפרטים נוספים ניתן לפנות לשירות הלקוחות 3605* שלוחה 2
האם מותר לשטוף את הקטנוע?
מומלץ לנקות את הקטנוע עם מטלית לחה. יש להשתמש בחומר ניקוי ניטרלי ומים. כדי למנוע שריטות, הקפידו להשתמש במטלית
.רכה לניגוב הקטנוע לאחר השטיפה.
אין לשטוף את הקטנוע במים בלחץ, בייחוד בקרבת תא הסוללה. אין לשטוף את מגן הבוץ הפנימי
האחורי, משום שהמטען, הבקר וחלקים אחרים מותקנים מאחוריו. אם שקע הטעינה של הקטנוע נרטב,
.אין לבצע טעינה לפני שהמטען התייבש.
לפרטים נוספים ניתן לפנות לשירות הלקוחות 3605* שלוחה 2
איזה תחזוקה שוטפת נדרשת?
מומלץ להביא את הקטנוע לבדיקה לאחר שנה או 1,000 ק"מ ראשונים
.מומלץ לבצע בדיקה ותחזוקה אחת ל 6- חודשים או לאחר כל 3000 ק"מ
לפרטים נוספים ניתן לפנות לשירות הלקוחות 3605* שלוחה 2