דלג לתוכן המרכזי
מהם היתרונות של קטנוע חשמלי

מהם היתרונות בקניית קטנוע חשמלי

עולם הרכבים החשמליים תפס תאוצה בשנים האחרונות והפך לבחירתם הטבעית של מאות אלפי משקי בית בישראל ובעולם, יחד עם זאת אנו רואים עלייה גם בקרב חובבי עולם האופנועים והקטנועים וכיום ניתן למצוא מגוון רחב של רכבים דו גלגליים עם מנוע חשמלי ייעודי. אנו מאמינים שיש לכם לא מעט שאלות אודות קניית קטנוע חשמלי – בדיוק לשם כך המומחים של NIU פה לעשות לכם מעט סדר.

איכות הסביבה – ערך עליון

מאז ומתמיד אנו רואים את איכות הסביבה כערך עליון, כאשר אנחנו רוכשים קטנוע חשמלי אנו נהנים מנסיעה ירוקה ובטוחה כאשר איננו פולטים גזים רעילים אשר יכולים להזיק לסביבה שלנו במהלך הרכיבה. אם אנו נסתכל על תהליכי התדלוק אל מול תהליכי ההטענה של הסוללות החשמליות של הרכבים הדו גלגליים אנו נגלה כי אלו גם גורמות לזיהום אוויר מועט הרבה יותר ביחסית לתדלוק בבנזין.

חיסכון בכספי הביטוח

ביטוח לרכב בדרך כלל לא דבר זול במיוחד, על אחת כמה וכמה כאשר אנחנו מדברים על רכב חדיש ויוקרתי. דרך רכישה של קטנוע חשמלי מתקדם וחדיש תוכלו לחסוך אלפי שקלים מכספי הביטוח, כספים שאותם תוכלו להשקיע במישורים רבים אחרים בחיים שלכם. אנו רואים אנשים רבים אשר בוחרים לעבור מרכבים ו/או מקטנועים המונעים על גבי בנזין.

נסיעה שקטה

המנוע החשמלי מתאפיין בנסיעה שקטה וחרישית, למעשה נסיעה על קטנוע חשמלי תהיה שקטה אלפי מונים מרכיבה על קטנוע המבוסס על גבי מנוע בנזין רגיל אשר מרעיש באופן יחסי לכלי רכב אחר. מה שיעזור לכם לשמור על נסיעה שקטה תוך כדי שאתם יכולים להתרכז בצורה טובה יותר ברעשי הסביבה ולהיות ערים למה שקורה סביבכם – יתרון בטיחותי אדיר.

ניתן לטעון את הקטנוע מכל מקום

נסו לחשוב על כמות הפעמים שאמרתם לעצמכם שאתם צריכים ללכת אל תחנת דלק על מנת לתדלק, לעיתים תחנת הדלק הייתה רחוקה מכם כמה עשרות קילומטרים במהלך נסיעה והייתם על הספק מה יגיע קודם – הדלק יגמר ותתקעו באמצע הדרך או שמא בסוף תצליחו להגיע אל תחנת הדלק. כאשר אתם רוכשים קטנוע חשמלי אתם נהנים מהאפשרות לטעון את הקטנוע מכל מקום ובכל זמן תוך כדי טעינה ניידת. כל מה שאתם צריכים שקע חשמל רגיל 220V וליהנות מהאפשרות להטעין את הקטנוע בכל זמן ובכל מקום.

חיסכון בתחזוקה של הרכב

אנו למדים כי התחזוקה של קטנוע חשמלי תהיה זולה משמעותית מתחזוקה של קטנוע המבוסס על הנעת בנזין מאחר ויש פחות צורך בטיפולים נקודתיים במהלך השנה. לדוגמא, אין צורך להחליף פילטר שמן וטיפולים נוספים. לפי השוואה שבוצעה על ידי NIU אל מול קטנוע קימקו מובי 125 סמ"ק 2023 נמצא כי יש חיסכון בעלויות טיפולים שוטפים בממוצע – 300 שקלים ל – 1000 ק"מ לקטנוע חשמלי לעומת 500 שקלים ל – 1000 ק"מ לקטנוע 125 סמ"ק המונע על ידי בנזין. נתונים אלו מתבססים על הערכה בלבד והוצאות האנרגיה, הטיפולים והתיקונים אשר מושפעים מתנאי הדרך, תחזוקת כלי הרכב וממאפייני הנהג והרוכב.

חיסכון של אלפי שקלים בדלק

כאשר אנחנו עובדים עם קטנוע חשמלי אנחנו חוסכים אלפי שקלים בדלק, הלכה למעשה לפי תעריפי חברת חשמל לצרכן ביתי (אשר פורסמו ב3.2.2023) אנו למדים כי 30 אג' מספיקים ל30 ק"מ לעומת 7.05 ל-30 ק"מ לקטנוע 125 סמ"ק בנזין. ההשוואה בוצעה מול קטנוע קימקו מובי 125 סמ"ק 2023 על פי נתוני צריכת הדלק המפורסמים על ידי היצרן ותעריף ליטר בנזין בשירות עצמי אשר פורסם על ידי חברת דלק נכון ל8.2.2023. הרוכב הממוצע יכול לחסוך מאות ואף אלפי שקלים במהלך השנה תוך כדי שימוש בקטנוע חשמלי – מה שמהווה יתרון אדיר במיוחד עם עליית מחירי הדלק בשנים האחרונות.

האם יש הבדל בבטיחות בין קטנוע בנזין לקטנוע חשמלי?

אנשים רבים תוהים האם יש הבדל בין קטנוע בנזין לקטנוע חשמלי מבחינת בטיחות, התשובה היא חד משמעית לא. אנו למדים כי ההבדל היחיד בין קטנוע בנזין לקטנוע חשמלי הוא הדרך בו אנו מתדלקים את הרכב – בנזין ו/או חשמל בהתאמה. כיום ניתן למצוא מגוון רחב של קטנועים חשמליים לצד רכבים דו גלגליים המבוססים על חשמל אשר משקיעים אלפי מונים בכל הקשור לבטיחות ופונקציונאליות כך שאתם יכולים להיות רגועים בכל הקשור לנושא הבטיחותי.

החשיבות ברכישת קטנוע חשמלי מחברה המתמחה בתחום

רכישת קטנוע חשמלי הפכה נפוצה יותר ויותר בשנים האחרונות ואנו רואים יותר משקי בית בישראל אשר בוחרים לעבור אל קטנוע חשמלי ולשדרג את איכות החיים שלהם בצורה משמעותית. חיפוש קטן במנועי החיפוש מוביל אותנו אל עשרות חברות המציגות את עצמן כמתמחות בקטנועים חשמליים ומתוך כך רווחת העננה – "איך נוכל לבחור את חברת הקטנועים החשמליים הטובה ביותר עבורנו?" אנו רואים חשיבות בעבודה אל מול חברה בעלת ניסיון ומוניטין בתחום אשר שמה לעצמה דגש צריכת חשמל נמוכה, נסיעה שקטה ונותנת אחריות יצרן של לפחות שנתיים – כך אנחנו נוכל להיות רגועים ולדעת שהגענו למקום הנכון.

כיום החברה המובילה ביותר בעולמות הקטנועים החשמליים היא חברת NIU. ניו היא חברת ציבורית הנסחרת בנאסד"ק עם כל הרגולוציה והבקרה הכרוכים בכך. ומסרה מעל שני מיליון כלים בלמעלה מ-50 מדינות. היבואן הוא MEU בבעלות קבוצת מאיר אחת מחברות הרכב הגדולות בישראל שחרטה על דגלה את ערכי המצוינות, המקצועיות והשירות.

NIU – הקטנוע החשמלי של 2023

אם עדיין לא הכרתם את הקטנוע החשמלי של 2023 אפשר לומר שאנחנו קצת מופתעים, חברת NIU השיקה את הקטנוע החשמלי הכי חכם בעיר, קטנוע קומפקטי, חכם, פונקציונאלי וסקסי במיוחד. האופנוע מחובר 24/7 לאפליקציית 5G המגינה מפני גניבות, מדווחת על טיפולים נדרשים, מאתרת את מיקום הקטנוע ונותנת אפשרות לגעת בפונקציות נוספות בהתאמה.

בקטנוע החשמלי של NIU הושקעו משאבים רבים ומחשבה בתכנון, במעבר אל הקטנוע החשמלי של 2023 אתם תהנו מחיסכון שנתי של אלפי שקלים בתחזוקה, טיפולים בדלק. קיימים מספר דגמים לחברה. כל כלי מגיע עם 2 סוללות נשלפות  60/72 זמן הטענה מקסימלי עומד על 6  שעות ומהירות מקסימלית מגיעה עד ל 100 קמ"ש. (תלוי בדגם) הטעינה נותנת לנו טווח נסיעה מקסימלי של כ- 100 ק"מ* (תלוי בדגם) והמנועים העוצמתיים של NIU מגיעים להספק מקסימלי של  –6500W. (תלוי בדגם)

כמו כן החברה נותנת לקהל לקוחותיה את האפשרות ליהנות מ-24 חודשי אחריות יצרן או 20,000 ק"מ המוקדם מביניהם על הקטנוע מה שמהווה עבורכם שקט נפשי שנתיים קדימה לכל בעיה אשר תגרם כתוצאה מכשל של היצרן.

כיום ניתן לרכוש את הקטנוע החשמלי של  NIU וליהנות ממגוון רחב של אפשרויות מימון נרחבות לצד אפשרות לטרייד אין. זה הזמן שלכם להתקדם לנסיעה חשמלית, שקטה ובטוחה ברחבי העיר ולחסוך אלפי שקלים בתחזוקה, טיפולים ובדמי הביטוח השנתיים. למה אתם מחכים? בוחרים נכון – בוחרים NIU

לפרטים נוספים ותיאום רכיבת מבחן: דיזנגוף 291 תל אביב (בסמוך לנמל) | 077-2313465

לתיאום רכיבת מבחן

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

    חשמל! פנייתך התקבלה נחזור אליך בהקדם
    הטופס לא נשלח אנא נסו שוב מאוחר יותר

    פרטים אישיים שתמסור ישמשו את מאיר אלקטריק יוטיליטיז (2015) בע"מ וכן חברות בקבוצת "מאיר" חברה למכוניות ומשאיות בע"מ אשר להן מטרות דומות, עבור כל עניין הקשור והנלווה לרכישת מוצריה ושירותיה, לרבות לצורך ניהול וייעול השירות, לצרכים תפעוליים, שיווקיים וסטטיסטיקה, עיבוד המידע ודיוור ישיר לצורך מטרות אלו. המידע עשוי להיות מועבר לכל גורם חיצוני שימצא לנכון לצורך המטרות המנויות לעיל ובכפוף להוראות כל דין. מובהר כי אין חובה חוקית למסור את המידע ומסירתו תלויה ברצונך.

    לשיחה עם נציג
    Sorry, our business is not operational at this hour

    Please try our contact page

    ×

    שיחת ווטסאפ